domů > Zprávy > Kde získala Tesla tržní hodnotu téměř 100 miliard amerických dolarů?

Kde získala Tesla tržní hodnotu téměř 100 miliard amerických dolarů?

Oficiální web společnosti Tesla WeChat 16. ledna oznámil, že více než 600 000 vozidel Tesla bylo vybaveno plně autonomními řídicími čipy. Tento tzv. Čip „super mozku“ může provádět 144 bilionů výpočtů za sekundu a může zpracovávat 2300 snímků za sekundu současně.

Před několika dny byl první domácí model 3 Tesla Tesla dodán ve velkém množství, cena klesla pod 300 000 juanů a oficiálně byl vyhlášen projekt Model Y.

Za tím vším se Tesla chopí tří generací umísťování produktů jako cesty k postupnému klesání, používá elektrickou penetraci, inteligentní soutěž k odlišení, vysoce vertikálně integrovanou integraci a postupně rozšiřuje uživatelskou základnu při zachování ochrany životního prostředí, technologie a end Obrázek značky připravuje cestu pro Teslovu komerční cestu.

Inteligence vede móda v odvětví elektrických vozidel

Společnost Tesla byla spoluzakládána Martinem Eberhardem a Marcem Tarpenningem v roce 2003 a Elon Musk vstoupil do společnosti v roce 2004 jako předseda.

V roce 2008 byl uveden na trh Roadster, první elektrický elektrický vůz Tesly a první sériově vyráběný elektrický sportovní automobil na světě.

V roce 2015 byl ve V7 spuštěn softwarový systém Tesly. Bylo to poprvé, kdy byl přidán systém Autopilot, asistenční systém řidiče. Má tři funkce asistence při řízení: automatické udržování jízdního pruhu, automatická změna jízdního pruhu a automatické parkování.

V roce 2016 společnost Tesla získala společnost SolarCity, amerického dodavatele solárních systémů, a začala vyvíjet projekty skladování energie. Přijala stejnou bateriovou architekturu a systém řízení jako elektrická vozidla, aby vytvořila systém skladování energie, včetně projektů Powerpack, Powerwall a Megapack.

V červenci 2018 podepsala společnost Tesla Shanghai Super Factory smlouvu a zahájila výstavbu v lednu 2019. Byla dokončena a uvedena do výroby na konci roku 2019.

Dne 4. ledna 2020 oznámil domácí model 3 první oznámení o snížení ceny. Standardní základní verze byla snížena z původní ceny 355 800 juanů na 323 800 juanů a po poskytnutí podpory 299 000 juanů bylo snížení ceny 9%.

Při pohledu zpět na klíčové uzly, které Tesla prošel celou cestu, od zaměření na výzkum a vývoj elektrických vozidel až po inteligentní cestu, od zavedení samočinně fungující strategie nabíjení hromádek po vstup na největší světový trh s elektrickými vozy v Číně a přijetí cílené lokalizované snížení nákladů Strategie, jak využít trh osobních automobilů střední třídy. Každý krok spočívá v přesném vyřešení bolestivých bodů u elektrických vozidel, a tím se stanoví měřítko pro společnosti působící v oblasti elektrických vozidel a povede se směr vývoje tohoto odvětví.

Inteligentní + nabíjecí hromada vrhá příkop

Tržní hodnota společnosti Tesla dnes přesáhla 90 miliard dolarů, čímž překročila částku tržní hodnoty GM a Fordu, dvou tradičních amerických automobilových gigantů. Ještě cennější je, že v průběhu let hromadění tenkých vlasů byly obsazeny dva hluboké příkopy.



První z nich je vyspělá inteligentní technologie řízení. V současné době společnost Tesla vydala několik samostatných jízdních funkcí. Funkce Autopilot je vhodná pro jízdu po dálnici. Vozidla mohou automaticky pomáhat při navigaci a jízdě po dálnicích a mohou také pomáhat při změnách jízdních pruhů na dálnicích. Funkce volání SmartSummon umožňuje vozidlu jet na určené místo nízkou rychlostí na parkovišti.

Mezi nimi je Tesla's Autopilot systém nejprve popularizovaný hardware, vybavený senzory nad úrovní L2, čipovými algoritmy a náhradními díly, a poté vzdáleně spravovat a upgradovat data a aplikace SIM karet prostřednictvím OTA pomocí mobilních komunikačních vzduchových rozhraní pro odemknutí softwaru. Realizujte specifické funkce, jako je automatická změna jízdního pruhu a adaptivní plavba.

Podle „Zprávy o bezpečnosti automobilu“ za čtvrtý čtvrtletí roku 2019, kterou vydala Tesla, došlo k nehodě elektrických vozidel Tesla s aktivovaným systémem Autopilot v průměru 3,07 milionu mil (asi 4,94 milionu kilometrů). Systém Autopilot nebyl aktivován, ale vozidlo bylo aktivně používáno. Nehoda se vyskytuje každých 2,1 milionu mil (přibližně 338 km) vozidel s bezpečnostními funkcemi. U vozidel, která nemají systém Autopilot a nepoužívají aktivní bezpečnostní prvky vozidla, se vyskytují každých 1,64 milionu mil (přibližně 264 kilometrů). Nehoda. Celkově jsou tato čísla mnohem lepší než čísla zaznamenaná Národní správou bezpečnosti silničního provozu (NHTSA). Podle údajů zaznamenaných NHTSA dojde ve Spojených státech k dopravní nehodě každých 479 000 kilometrů (asi 770 000 km).

Podle zpráv ze zahraničních médií je jízda se systémem Autopilot stále více než 6krát bezpečnější než průměr, zatímco jízda bez systému Autopilot a bez aktivních bezpečnostních prvků vozidla je stále 3 až 4krát bezpečnější než průměr.



Druhou je samoobslužná strategie nabíjení hromádek a vedoucí nabíjení na světě. Tesla má v současnosti více než 12 000 hromádek přeplňování v Severní Americe, Evropě a Asii. A čínská Tesla nabíjecí síť pokrývala více než 90% populace a počet překročil 2 300. V roce 2020 Tesla plánuje přidat 4 000 účtovacích míst.

Současně nejnovější nabíjecí hromada Tesly V3 obnovila nabíjecí sílu. Maximální špičkový výkon super nabíjecí hromady V2 je 145 W, zatímco špičkový výkon super nabíjecí hromady V3 může dosáhnout 250 W. Účinnost je super vysoká. 120 kilometrů, dokáže úplně vyléčit „vytrvalostní úzkost“.