Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Odhlásit se
Čeština
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
domů > Zprávy > Vedoucí pracovníci Infineon: Plán revitalizace EU ignoruje místní trh, rozvedený od reality

Vedoucí pracovníci Infineon: Plán revitalizace EU ignoruje místní trh, rozvedený od reality

Hlavní marketingový důstojník Ingineon, největšího místního výrobce čipů EU, řekl ve čtvrtek, že ambice EU k revitalizaci čipové výroby nejsou založeny na realitě.

Podle zprávy Bloomberg dne 20. května řekl Helmut Gassel, hlavní marketingový důstojník Infineon, Infineon, v rozhovoru: "Aby bylo možné uspokojit potřeby místního trhu, věříme, že Evropa by se měla zaměřit na zavedení moderních technologií, ale ne nutně nejvíce Pokročilé technologie. "

Evropská unie nedávno zavedla plán "Digital Compass", doufat, že bude v příštích deseti letech zdvojnásobit svou výrobu třísek do nejméně 20% globální nabídky a plán se také snaží zlepšit proces výroby čipu Evropské unie od 20 nanometrů na 10 nanometry. Dlouhodobým cílem je zvýšit výrobní proces od 5 nanometrů na 2 nanometry, cílem je soutěžit s TSMC a Samsungem.


Čip špičkového výrobního procesu však musí konzumovat mnoho nákladů a průmysl vytvořil jiný hlas. V posledních desetiletích, pokles průmyslového průmyslu EU spotřebitelského elektroniky učinil region ztratit schopnost strávit výrobní kapacitu vysoce výkonných žetonů. Většina automobilových čipů nevyžaduje velmi pokročilé výrobní procesy.

Infineon je v současné době jedním z největších světových dodavatelů automobilových čipů. Gassel uvedla, že pouze plně autonomní vozidla vyžadují vyšší úroveň výpočetní techniky čipu: "V příštích pěti letech většina komponent v autech nebude potřebovat 20 nm nebo méně. Procesní čipy poskytují výpočetní výkonovou podporu. "

Spočívající mluvčí Evropské komise neprodleně reagoval na žádost o komentář. StMicroelectronics CEO Jean-Marc Chery také podobné komentáře dříve. V rozhovoru s francouzským zpravodajským kanálem BFM TV v tomto měsíci řekl, že se neúčastní revitalizačního plánu pro výrobu čipu Evropské unie.