Hello Guest

Sign In / Register

Welcome,{$name}!

/ Odhlásit se
Čeština
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикGalegolietuviųMaoriRepublika e ShqipërisëالعربيةአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьLëtzebuergeschAyitiAfrikaansBosnaíslenskaCambodiaမြန်မာМонголулсМакедонскиmalaɡasʲພາສາລາວKurdîსაქართველოIsiXhosaفارسیisiZuluPilipinoසිංහලTürk diliTiếng ViệtहिंदीТоҷикӣاردوภาษาไทยO'zbekKongeriketবাংলা ভাষারChicheŵaSamoaSesothoCрпскиKiswahiliУкраїнаनेपालीעִבְרִיתپښتوКыргыз тилиҚазақшаCatalàCorsaLatviešuHausaગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
domů > Zprávy > AMD se obrátí, aby předjel Intel, využil práva mluvit

AMD se obrátí, aby předjel Intel, využil práva mluvit

Procesor Intel 7-nanometr nebyl schopen dosáhnout stanoveného cíle dodávky. Na druhou stranu se její konkurenční AMD spoléhal na pokročilé technologické technologie TSMC se 7 nanometry, aby často uvedl produkty špičkových procesorů. Trh hráčů v Číně získal právo mluvit a prolomil 20% podílu na trhu. Dále bude představeno 5 nanometrů. AMD, která vždy viděla zadní světla Intel, předběhla v posledních dvou letech předjížděcí rohy.

Podle průzkumu trhu s PC hráči společnosti Steam se tržní podíl společnosti Intel na trhu hráčských procesorů od začátku roku 2020 snižuje. V dubnu činil podíl společnosti Intel na trhu pouze 77,54%, což ukazuje, že AMD patří mezi špičkové hráče. Podíl společnosti Intel na trhu překročil 20% a podíl společnosti Intel na trhu v květnu klesl o 0,74%. Pokles společnosti Intel naznačuje, že podíl na trhu jde na AMD, což znamená, že hráči se při výběru procesorů postupně mění na AMD.

AMD nedávno uvedla, že jejich prodej CPU vzrostl za deset po sobě jdoucích čtvrtletí a 30 procent trhá tržní podíl společnosti Intel, zejména u špičkových procesorů, které získaly více než 50% podílu na trhu. Zejména na osobních počítačích fungovaly řady AMD řady Ryzen 3000 a Ryzen2000 docela dobře, řadí se mezi nejlepší v maloobchodním prodeji a zabírají 50% podílu mnoha super velkých prodejců.